1. Κάθε πότε εκδίδονται οι λογαριασμοί νερού; |
Εκδίδονται συνολικά δύο (2) λογαριασμοί ύδρευσης ανά εξάμηνο (6μηνο) . Ο πρώτος είναι λογαριασμός παγίων και ο επόμενος είναι ο εκκαθαριστικός λογαριασμός. Σύνολο εκδίδονται τέσσερις (4) λογαριασμοί ανά έτος. |
2. Εάν δεν εξοφλήσω τον λογαριασμό μου στην καθορισμένη ημερομηνία τι θα συμβεί; |
Φροντίστε να πληρώνετε το λογαριασμό σας στην καθορισμένη ημερομηνία. Σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης εξόφλησης του λογαριασμού, η Υπηρεσία μπορεί να προβεί στη διακοπή της παροχής νερού, χωρίς άλλη ειδοποίηση και χωρίς να φέρει καμιά ευθύνη για τυχόν ζημιές που μπορεί να προκύψουν από τη διακοπή της υδροδότησης. |
3.Ο ενοικιαστής μου αποχώρησε από την ιδιοκτησία μου αλλά άφησε ανεξόφλητους λογαριασμούς. Τι πρέπει να κάνω ; |
Συνιστάται στους ιδιοκτήτες ακινήτων να φροντίζουν, ώστε οι ενοικιαστές τους να εξοφλούν, πριν αποχωρήσουν από το ακίνητο, τυχόν οφειλόμενους λογαριασμούς νερού. Και τούτο, διότι βάση του Κανονισμού Ύδρευσης, τα χρέη βαρύνουν το ακίνητο και υπεύθυνος για την πληρωμή τους είναι ο ιδιοκτήτης. ΆΡΘΡΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗς |
4.Ποια δικαιολογητικά χρειάζομαι για την εξυπηρέτηση μου με την Δ.Ε.Υ.Α.Λ.; |
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας από την Δ.Ε.Υ.Α.Λ. παρακαλούμε διαβάστε τον οδηγό με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται. |
5. Δεν έχω νερό. Τι συμβαίνει ; Από πού μπορώ να πάρω πληροφορίες; |
Οι περιπτώσεις που μπορεί να μην έχετε νερό είναι οι παρακάτω:
Για να ενημερωθείτε σχετικά μπορείτε να απευθυνθείτε στo τηλέφωνo: 23940 25 700 |
6.Πως μπορώ να συμβάλω στην εξοικονόμηση νερού; |
Για να ενημερωθείτε σχετικά με την εξοικονόμηση νερού μπορείτε να μελετήσετε το ενημερωτικό μας έντυπο εδώ. |
7. Απουσία κατά την καταμέτρηση του υδρομέτρου. |
Κατά την περίοδο της καταμέτρησης των ενδείξεων των υδρομέτρων, εάν σε κάποια οικία-οικόπεδο δεν υπάρχει πρόσβαση του υπαλλήλου στο υδρόμετρο σας, τότε ο υπάλληλος αφού πρώτα περάσει δύο φορές και δεν μπορέσει να κάνει μέτρηση, αφήνει ένα σημείωμα με το τηλέφωνο του αρμόδιου γραφείου που είναι υπεύθυνο για τις μετρήσεις των υδρομέτρων. Στην συνέχεια ο ιδιοκτήτης οφείλει να κάνει μια από τις παρακάτω ενέργειες. 1) Να καταχωρήσει ηλεκτρονικά μέσω της σελίδας καταχώρησης ενδείξεων ONLINE τα στοιχεία του υδρομέτρου και την ένδειξη . 2) Να τηλεφωνήσει στην Δ.Ε.Υ.Α.Λ. από 7:30 έως 15:00 στο τηλέφωνο: 23940 25 700 και να δώσει τις ενδείξεις του υδρομέτρου του ο ίδιος ή να κλείσει ένα ραντεβού για να έλθει εκ νέου ένας υπάλληλος της Δ.Ε.Υ.Α.Λ., για να πάρει την ένδειξη. |
8.Ένα φρεάτιο όμβριων βούλωσε. Που να απευθυνθώ; |
Όταν διαπιστώσετε ότι ένα φρεάτιο όμβριων είναι βουλωμένο ειδοποιήστε στο Τμήμα Βλάβεων στο τηλέφωνο 23940 25 700 ή συμπληρώστε την Φόρμα Αναφοράς Βλαβών ONLINE. |
9.Το φρεάτιο του υδρομέτρου μου είναι κατεστραμμένο. Τι πρέπει να κάνω; |
Φροντίζουμε τα υδρόμετρά μας να είναι καθαρά, για να είναι ευανάγνωστες οι ενδείξεις τους και όσο είναι δυνατόν ο χώρος στον οποίο είναι τοποθετημένα να είναι προσβάσιμος από τον υπάλληλο της Δ.Ε.Υ.Α.Λ.
Αν το φρεάτιο του υδρομέτρου σας δεν είναι σε καλή κατάσταση, π.χ. είναι σκεπασμένο με χώματα – οικοδομικά υλικά κλπ., ή έχει υποστεί φθορές, τότε σύμφωνα με τον Κανονισμό Ύδρευσης, για τη συντήρηση και επισκευή των ζημιών του φρεατίου ύδρευσης υπεύθυνος είναι ο ιδιοκτήτης. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να αναζητήσετε έναν υδραυλικό της αρεσκείας σας για τις ανάλογες εργασίες – επισκευές . |
10.Το υδρόμετρό μου έχει υποστεί βλάβη, είναι παλαιωμένο ή έχει καταστραφεί. Ποιόν μπορώ να ειδοποιήσω; |
Σε περίπτωση που το υδρόμετρό σας έχει υποστεί βλάβη, είναι παλαιωμένο ή έχει καταστραφεί, μπορείτε είτε να καταχωρήσετε την βλάβης σας online μέσω της ειδικής φόρμας, είτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Βλάβεων, στο τηλ. 23940 25 700 για την άμεση πληροφόρησή σας σχετικά με την αντικατάστασή του. |
11.Τρέχει νερό στο δρόμο. Που να ειδοποιήσω; |
Όταν διαπιστώσετε διαρροή στο δρόμο πρέπει οπωσδήποτε και γρήγορα να ειδοποιήσετε στο Τμήμα Βλάβεων στο τηλέφωνο 23940 25 700 ή να συμπληρώσετε την Φόρμα Αναφοράς Βλαβών ΟNLINE |
12.Που μπορώ να ρωτήσω για την ποιότητα του νερού της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. ; |
Επισκεφθείτε την ενότητα στην ιστοσελίδα μας ή επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. στο Τηλέφωνο 23940 22520 – 23230. |
13.Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τυχόν διακοπές νερού ; |
Για την άμεση ενημέρωσή σας σχετικά με τυχόν προγραμματισμένες ή έκτακτες διακοπές νερού μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας στο newletter της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. έτσι ώστε να ενημερώνεστε στο e-mail σας ή να επισκέπτεστε τις ανακοινώσεις την σελίδας της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. |
14. Το υδρόμετρο μου γράφει πολλα κυβικά τι να κάνω; |
Σε περίπτωση που το υδρόμετρο σας γράφει ασυνήθιστα πολλά κυβικά, προβείτε πρώτα σ’ έναν έλεγχο στις βρύσες, καζανάκι, θερμοσίφωνα, ηλιακό, μπόιλερ, πλυντήρια ρούχων και πιάτων κτλ. Αν διαπιστώσετε διαρροή επισκευάστε την αμέσως. Σε αντίθετη περίπτωση πρέπει να έρθετε στα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Ματαπά 3, Λαγκαδάς) στο τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών για να υποβάλλετε μια αίτηση ελέγχου του υδρομέτρου πληρώνοντας το αντίστοιχο αντίτιμο . Η Δ.Ε.Υ.Α.Λ. θα στείλει το συνεργείο ελέγχου όπου θα κάνει έλεγχο στο υδρόμετρό σας καθώς και για τυχόν διαρροές. Σε περίπτωση βλάβης υδρομέτρου θα αντικατασταθεί άμεσα από το συνεργείο της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. |
15.Τα στοιχεία του λογαριασμού δεν είναι σωστά. Μπορώ να τα διορθώσω; |
Μπορείτε να διορθώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας εύκολα αρκεί είτε να στείλετε τα έγγραφα(ΑΦΜ,Ταυτότητα,Τελευταίος λογαριασμός ύδρευσης ) με τα σωστά στοιχεία σας στο e-mail: aitiseis@deyalagada.gr είτε να έρθετε στα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Ματαπά 3, Λαγκαδάς) στο τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών για να γίνει η αλλαγή των στοιχείων σας. |
16.Δεν μένω στο ακίνητο αυτό που έρχεται ο λογαριασμός. Μπορώ να αλλάξω διεύθυνση αποστολής; |
Ναι γίνετε. Μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικά τα στοιχεία της ύδρευσης σας (τελευταίος λογαριασμός ύδρευσης) και την νέα διεύθυνση αποστολής στο e-mail: aitiseis@deyalagada.gr είτε να έρθετε στα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Ματαπά 3, Λαγκαδάς) στο τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών για να γίνει η αλλαγή της διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού σας. |
16.Που μπορώ να πληρώσω τον Λογαριασμό; |
Οι λογαριασμοί Ύδρευσης και Αποχέτευσης της Δ.Ε.Υ.Α.Λ., μπορούν να εξοφληθούν με ένα από τους παρακάτω τρόπους:
1) Στο Ταμείο της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Ματαπά 3, Λαγκαδάς) 2) Σε όλα τα πρακτορεία – καταστήματα ΕΛΤΑ 3) Στις Τράπεζες και μέσω Internet banking. |
17.Λογαριασμός νερού μου φαίνεται υπερβολικός. Τι πρέπει να κάνω; |
Πρέπει να απευθυνθείτε στα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Ματαπά 3, Λαγκαδάς) στο τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών. Αν το γραφείο Εξυπηρέτησης Καταναλωτών διαπιστώσει ότι ο αυξημένος λογαριασμός δεν οφείλεται σε άλλους λόγους (π.χ. πρόσθετες χρεώσεις, περιοδικότητα κατανάλωσης κ.τ.λ.) αλλά σε ξαφνική υπερκατανάλωση τότε μπορείτε να υποβάλετε αίτηση επανελέγχου της παροχής σας πληρώνοντας τα τέλη ελέγχου. Το συνεργείο θα έρθει να ελέγξει την ένδειξη του υδρομέτρου σας, την παροχή σας, την καλή λειτουργία του υδρομέτρου, το οποίο θα αντικατασταθεί σε περίπτωση βλάβης.Μείωση του λογαριασμού σας θα γίνει μόνο στις περιπτώσεις που το συνεργείο διαπιστώσει λανθασμένη ένδειξη, βλάβη υδρομέτρου ή αφανή διαρροή. Μην αμελείτε να διορθώνετε τις βλάβες διαρροής από το καζανάκι, βρύσες κ.τ.λ. Με μια μικρή διαρροή ο λογαριασμός σας περίπου θα τριπλασιαστεί. |
18.Για να μην πληρώνω το πάγιο σε ένα ακατοίκητο ακίνητο, τι πρέπει να κάνω; |
Πρέπει να έρθετε στα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Ματαπά 3, Λαγκαδάς) στο τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών και να υποβάλετε αίτηση διακοπής της παροχής πληρώνοντας τις όποιες οφειλές την παροχής. Το συνεργείο θα διακόψει την παροχή σας και από την στιγμή εκείνη θα σταματήσει να εκδίδεται ο λογαριασμός. |
19.Δεν πλήρωσα τον Λογαριασμό μου και έληξε. Τι κάνω τώρα; |
Σε περίπτωση που ο Λογαριασμός Ύδρευσης – Αποχέτευσης δεν πληρώθηκε μέχρι την ημερομηνία της λήξης του, πρέπει να πληρωθεί ΜΟΝΟ στα ταμεία της Δ.Ε.Υ.Λ. Διαφορετικά πιθανόν να υπάρξουν προβλήματα (σφράγιση υδρομέτρου κ.τ.λ.). |
20.Υπάρχει δυνατότητα διακανονισμού των παλιών οφειλών μου; |
Ναι, υπάρχει δυνατότητα διακανονισμού των παλιών οφειλών σας. Θα πρέπει να προσέλθετε στα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Ματαπά 3, Λαγκαδάς) στο ισόγειο στο τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών-ταμείο. |
21.Κατοικώ σε άλλη πόλη. Μπορώ να πληρώσω εκεί τον Λογαριασμό; |
Οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης – Αποχέτευσης ανήκουν στον κάθε Δήμο τοπικά. Έτσι δεν μπορείτε να πληρώσετε σε άλλη Δ.Ε.Υ.Α. Με την υφιστάμενη κατάσταση μπορείτε να πληρώσετε στα εξής: 1) Στο Ταμείο της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. (Ματαπά 3, Λαγκαδάς), 2) Σε όλα τα πρακτορεία – καταστήματα ΕΛΤΑ, 3) Στις Τράπεζες και μέσω Internet banking. |
22.Τι επιπτώσεις θα έχω εάν δεν πληρώσω τον Λογαριασμό του νερού μέσα στην προθεσμία που ορίζεται; |
Σε περίπτωση που ο λογαριασμός Ύδρευσης – Αποχέτευσης δεν πληρωθεί μέσα στην προθεσμία που ορίζεται, η Δ.Ε.Υ.Α.Λ. έχει το δικαίωμα, σύμφωνα με τον κανονισμό, να διακόψει την υπηρεσία παροχής νερού. |